1.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
89

Tiscali=slecht!

Gepubliceerd op 5 januari 2007 door bman.

TISCALI IS DE SLECHTSTE PROVIDER OOIT.

- MIJN TELEFOONVERBINDING LIGT ER AL 3 MAANDEN UIT EN ER WAS ZOGENAAMD EEN ONDERZOEK WAAR IK NIKS MEER VAN HEB GEHOORD. INMIDDLES HEB IK WEER KPN AANGESLOTEN TERWIJL IK WEL GEWOON VOOR MIJN TELEFOON BETAAL AAN TISCALI, GA IK VOORTAAN DUS OOK NIET MEER DOEN.
- VERWERKEN DE REKENINGEN VEEL TE LAAT
- CONTACT VIA HELPDESK EN OVERIGE IS ZEER SLECHT. DOMME MENSEN AAN DE TELEFOON DIE JE GEWOON WILLEN AFPOEIEREN.
- HELPDESK WERKEN 15 MAN OP EEN DOORDEWEEKSE DAG, TERWIJL OP DEZELFDE DAG BIJ VERKOOP (EN ZELFDE TIJD!!) 60 MAN WERKEN (HEB ALLEBEI GEBELD). DUS ZE ZETTEN JE OOK VEEL LANGER IN DE WACHT BIJ HELPDESK. OH JA, HELPDESK HEEFT EEN NUMMER VAN 30 CT PER MINUUT, TERWIJL VERKOOPNUMMER GEWOON EEN REGIONUMMER IS!
- EN NOG VEEL MEER WAAR IK EVEN NIET OP KOM.

KORTOM TISCALI IS SLECHT EN EVIL, HOOP DAT HET TEN ONDER GAAT!

Pluspunten
  • geen