6.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Wij hebben HD televisie en digitale televisie van UPC

Gepubliceerd op 15 januari 2013 door Monica.

Omdat er zeer weinig uitzendingen in HD zijn is er geen optimaal gebruik te maken van dit aanbod. Ook de digitale kanalen leveren met regelmaat problemen op. Er is heel vaak geen signaal. Als je met UPC belt is het eerste wat de helpdesk zegt dat het aan onze kabel ligt, terwijl men eigenlijk al weet dat het signaal niet sterk genoeg is, ook kost dit veel, je moet bellen met een duur nummer en je hebt de medewerker lang aan de telefoon. Als er voor 8 uur in de ochtend helemaal geen signaal is zal je moeten wachten tot de helpdesk aanwezig is. De laatste keer dat er geen signaal was op woensdag kon er pas vrijdag een monteur komen of ik moest aan mijn buren vragen ook te bellen dan zou er in verband met de collectiviteit eerder naar gekeken worden, waardoor ik dus verplicht was om mijn buren te vragen à.u.b. Te bellen.

Pluspunten
  • Sterk punt van UPCis datje ze redelijk snel aan de telefoon hebt.
Minpunten
  • Zwakke punt heb ik in principe al verwoord in mijn ervaring.
Aan te bevelen

Ja, er is voor wat betreft televisie allen nog de mogelijkheid van een schotel of digitaal van kpn