Klachten afhandeling erg traag

Gepubliceerd op 27 december 2010 door Bobby.

Slechte callcenter duurt erg lang voordat ze op klachten reageren. En als je geld tegoed hebt kan het wel 3 maanden duren na klachtenbrief netjes terug gebelt en toen kon het wel snel overgemaakt worden. Dus goed zeuren en dan helpen ze je wel.

Pluspunten
Had geld tegoed na klachtbrief snel terug ontvangen.
Minpunten
Reageren erg traag na klacht of snappen de klacht niet.
Aan te bevelen
Nee, slecht callcenter
3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 104 ervaringen over T-Mobile:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.16 s
Total Time 1.16 s
Memory Peak 29.50 Mb
Memory Peak 29.50 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default