Slechtste provider van Nederland

Gepubliceerd op 18 april 2011 door Tom H.

Mensen zeiden het al tegen me voordat ik het abonnement bij t-mobile zou afsluiten: niet doen. Ik dacht "hoe erg kan het zijn?" Nou, ik kan zeggen dat klant worden bij t-mobile een slechte keuze is geweest. Toen m'n abonnement aangesloten moest worden zijn ze mn telefoonnummer 'verloren' waardoor ik ineens een ander nummer had. Daarnaast heb ik vaak geen bereik waardoor ik niet kan bellen of gebeld kan worden. Als ik bijvoorbeeld een ongeluk zie gebeuren kan ik dus simpelweg niet bellen. Erg slecht, en ik heb dit ook meermaals aangegeven bij de klantenservice. Die wilden er niets aan doen.

Pluspunten
de helpdesk neemt vrij snel op. Jammer alleen dat ik de helpdesk heb moeten bellen...
Minpunten
slecht bereik
nummerbehoud stelt niets voor en werkt niet
onvriendelijke mensen in de T-Mobile shop die simpelweg niet naar je luisteren.
Aan te bevelen
Nee, ik zou deze provider nooit aanraden. ik raad hem zelfs actief af bij anderen.
3.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 104 ervaringen over T-Mobile:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.11 s
Total Time 1.11 s
Memory Peak 29.50 Mb
Memory Peak 29.50 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default