De algemene diensverlening van de KPN die mij blij maakt

Gepubliceerd op 3 mei 2012 door Ron.

Ik ben blij met de KPN omdat ze er voor zorgen dat ik overal waar ik ben bereikbaar ben en daarom mijn werk tot in de puntjes kan uitvoeren, daarnaast weet ik dat ze altijd en overal zorgen voor een goede dichtheid van het netwerk en daar naar streven om het te verbeteren.

Pluspunten
Sterke punt is dat als ze en klacht krijgen er direct voor gezorgd wordt dat het weer in orde gemaakt is.
Minpunten
Zwakke punt vind ik dat als je in gebouwen zit waar veel staal in zit de bereikbaarheid van mijn mobiel of ipadd wat minder wordt.
Aan te bevelen
Ja.
8.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 74 ervaringen over KPN Internet telefonie:
Start 1-2
Zend Framework 2 2.3.1
Documentation Modules Gallery Version 2.3.1 PHP Version 5.3.25 Extensions intl ModulesZendDeveloperToolsDoctrineModuleDoctrineORMModuleSlmMailCaptoliaApplicationAdminCompany
Request and Response 200 Review::index on category/subcategory/company/review
Status code 200 Method GET Controller Review Action index Route category/subcategory/company/review Templateslayout/layoutapplication/review/index
Execution Time 1.10 s
Total Time 1.10 s
Memory Peak 29.25 Mb
Memory Peak 29.25 Mb
Doctrine ORM (Queries) 0 queries in 0.00 µs
DoctrineORMModule Queries for doctrine.sql_logger_collector.orm_default