6.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
29

Casema, een dikke onvoldoende :-(

Gepubliceerd op 20 september 2007 door CMA.

Ik ben september 2006 overgestapt van kpn naar casema. Het duurde veel langer dan beloofd, zogenaamd de schuld van kpn en het nummerbehoud. Als eerste kregen we telefonie, alleen uitgaande telefoontjes mogelijk. Veel later (ongeveer 2 maanden) kwam internet en de bereikbaarheid. Maar facturering en de 'gratis' 6 maanden telefoonabonnement ging wel vanaf begin september in. En toen wij de rekeningen niet betaalden voordat alles rechtgezet zou worden werd alles opeens afgesloten. Omdat telefoon, internet en televisie over 1 lijn gaan kon dat niet anders werd er gezegd. September 2007 gebeurde hetzelfde, telefonie-rekening was niet op tijd betaald en de boel werd, na 1 door ons niet ontvangen herinnering, gelijk afgesloten. Deze keer alleen telefoon, alhoewel 2 dagen later opeens internet en televisie eruit gegooid zijn. Nu is het opeens beleid (dus dat verhal over alles over 1 lijn en apart afsluiten onmogelijk is 1 grote leugen), ook al zijn telefonie, internet en televisie geen pakket en zijn het 3 aparte abonnementen (rekeningen komen namelijk wel apart). En de aansluiting na 4 werkdagen is nadat Casema er 2,5 dagen over doet om een betling te verwerken (en zelfs dan is 4 werkdagen niet gegarandeerd).

Pluspunten
  • Prijs is redelijk.
  • Telefoon en televisie, als aangesloten, werken goed.