1.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
62

Casema slechte klantenservice

Gepubliceerd op 6 maart 2007 door Marjan.

In december 2005 besloot ik in te gaan op de Casema-aanbieding met gratis digitale TV, gratis basisinternet en digitale telefonie. Ik vulde online een formulier in en kreeg na een maand een mailtje: ze hadden zoveel nieuwe klanten dat het even zou duren voordat ze de diensten konden leveren. In maart ging ik er achteraan. Het bleek dat mijn inschrijving nergens meer te vinden was. Via een bemiddelingsbedrijf nam ik dus opnieuw hetzelfde abonnement. Ik vroeg nog of er geen risico was dat ik nu twee abonnementen zou krijgen. Nee hoor, werd me verzekerd.

Ik kreeg inderdaad geen twee abonnementen, maar wel twee sets apparaten. De receiver, die gratis zou zijn, werd direct van mijn girorekening afgeschreven. Na pakweg zes telefoontjes en een aantal mailtjes heb ik dat rond oktober alsnog vergoed gekregen. Maar de tweede receiver, die ik niet eens heb uitgepakt, werd een slepende toestand. Allereerst duurde het maanden voordat ik die mocht retourneren, want daarvoor zou een speciale doos nodig zijn. Eindelijk kreeg ik een formulier dat over een modem ging. Geen doos. Ik adresseerde het aan de dame die het op zou lossen bij de Casema, en bracht doos met formulier naar het postkantoor. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn € 125- niet teruggekregen. Ook heb ik rond oktober mijn pluspakket opgezegd, maar dit wordt nog steeds geleverd. Ik heb een hele lijst van wanneer ik gemaild, gebeld en geschreven heb... Ik weet het, dit soort bedrijven wacht gewoon tot ik er genoeg van heb en heeft dan mooi mijn € 125- in z'n zak. En ik heb er zo genoeg van... Maar niet genoeg geld om dit soort dingen maar te laten gebeuren. Dadelijk ga ik er weer actie op ondernemen. Duim voor me.

Pluspunten
  • Goedkoop. En het werkt. Van de gratis internetverbinding maak ik overigens geen gebruik, die is meer voor noodgevallen.