5.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
71

Telefonie: slecht product, slechte service

Gepubliceerd op 5 januari 2007 door Tibi.

Telefonie van Casema aangevraagd en bijzonder snel geholpen bij de bestelling. Bij de activitatie een prima kiestoon en alles leek in orde.

Toen de aansluiting (van KPN) helemaal over was bleek de lijn niet te werken. Een heel zwakke kiestoon, met heel veel ruis.

Op de website geen vergelijkbare storing, dus ook geen oplossing. Ik heb een e-mail gestuurd, na 2 dagen geen reactie.

Toen gebeld met de telefoon van de buren.
Na lange wachtijden a 10 cent/minuut kreeg ik vage aanwijzingen, allemaal gericht op de aansluiting na de modem. Ik moest een andere telefoon proberen, de draden uitgebreid checken. Dit terwijl ik sinds de activatie niets meer aan de draden had gedaan.

Niets hielp, ze hadden geen andere oplossing, niets aan te doen!?
Het sturen van een monteur zou dagen duren.
Al die tijd zonder telefoon.

Ik zie er van af, ik ga terug naar de KPN.

Pluspunten
  • Verkoop