5.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
25

Wie o wie leest dit van casema en gaat mij verder helpen

Gepubliceerd op 6 februari 2008 door schotel.

Het begon met een verhuizing wilde het gehele abonnement mee nemen naar mijn nieuwe adres ,zonder telefonie KON NIET kreeg ik te horendus ok telefoon er dan maar bij.Toen besloot ik in November een tuner erbij te kopen en een DTV card op te halen in de winkel met het basis pakket en het HD signaal te abonneren.O O O had ik di t maar nooit gedaan 2 x p mnd melding op beide kaarten PREVIEW periode verlopen,bellen ik zou binnen 48 uur weer signaal hebben terwijl ik al vanaf Juni keurig alles betaal. Iedereen bij Casema snapt er niks van ,vandaag weer een schriftelijk overzicht gehad van Casema met een nieuw abonnement weer een ander klant nummer,oja ze hebben een speciaal klachten formulier die kun je online invullen HAHA ,zelfde als een aangetekende brief versturen met een duidelijke uitleg waqt je wensen zijn O SORRIE DAN HEBBEN WIJ HET VERKEERD BEGREPEN.nee ik ben klaar met Casema

Pluspunten
  • een hoop schriftelijke overzichten sturen met de producten die je van casema hebt