1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
9

MijnDomein zeer klantonvriendelijk

Gepubliceerd op 30 december 2009 door HT.

Zeer onklantvriendelijk bedrijf. Heb 2 van de 3 accounts willen beeindigen vorig jaar. Maar het schijnt dat deze formulieren verdwenen zijn, in iedergeval werden de domeinen verlengd. Tegensputteren heeft geen zin, want er schijnt een clausule in de algemene voorwaarden te staan dat de klant ten alle tijde verantwoordelijk is voor het opzeggen en het monitoren van deze opzegging. Ok, misschien had ik dat moeten weten. Maar een beetje klantvriendelijkheid zit er niet in. Zij hebben de opzegging kwijt gemaakt, ik heb niet gecontroleerd of de opzegging goed verwerkt is. Zoek een samen een oplossing. Maar nee daartoe is men niet bereid.
Inmiddels ligt de betaling bij hun deurwaarder Interim Justitia. Ik stel voor dat ik alsnog het volledige bedrag van de 3 domeinen betaal, zonder bijkomende kosten en dat ze de incasso terug halen. Ook daar wil men niet op ingaan. Ik kan gewoon betalen bij interim justitia.
Concluderen:
Tot 3 keer toe heb ik geprobeert tot een oplossing te komen en 3 keer krijg ik 'nee', terwijl mijndomein net zo goed fouten heeft gemaakt maar dit niet wil toegeven en geen water bij de wijn wil doen.
Voor mij geen bedrijf die op deze manier met klanten omgaat.

Pluspunten
  • technisch