One.com? Nooit meer!

Gepubliceerd op 12 oktober 2008 door Manuel.

Op het eerste gezicht ziet alles er mooi uit, maar ja schone schijn is ook niet alles, er zijn al direct beperkingen op bepaalde bestanstypes en op bestandsgrootes, maar je hebt wel zogezegd 'unlimited trafic'

Klopt niet echt, blijkbaar ook niet als ik daarover de helpdesk ondervraag, blijkbaar is de limiet op de bestandsgrootes er volgens hun om te voorkomen dat er teveel trafic wordt gegenereerd :s

Voor het beindigen van mijn jaarcontract krijg ik een melding dat ik moet betalen voor nog een jaar. Omdat ik al besloten had mijn contract zeker niet te verlengen stuur ik een opzegbrief. Opzeg aanvaard, krijg ik een rapel dat ik moet betalen voor het volgend jaar...

Met wat na te kijken en zo, stuit ik op een paar regeltjes in het algemeen reglement dat ze 45 dagen, een maand en een half, voor het einde van je contract een opzegbrief moeten ontvangen hebben of je hebt een nieuw jaar aan je been!

Als je wat rondkijkt op internet zie je ze zo veel mensen al dubbel hebben laten betalen...
Zo is het wel gemakkelijk om te claimen de goedkoopste te zijn.

Na dit alles en een zeer onplezierige briefwisseling met One.com: ONE.COM? NOOIT MEER!

Pluspunten
Interface
1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 24 ervaringen over One.com:
Start 1-2