In korte tijd grote positive indruk op mij gemaakt

Gepubliceerd op 27 september 2013 door A.P.W. Verboven.

Ik vind als relatieve beginneling op het gebied van een eigen website hebben, TransIP in haar communicatie via haar website erg duidelijk en helder. De layout van haar website draagt daar zeker toe bij. Op advies van een collega ben ik vier weken geleden klant bij TransIP geworden. Maar niet voordat ik eerst ook nog de nodige gebruikersreviews op internet had gelezen. Die waren in grote meerderheid positief tot zeer positief.

Ik heb bij TransIP mijn domein geregistreerd en heb bij hen het Premiumpakket afgenomen. Dat was allemaal een fluitje van minder dan een cent. Mijn Wordpresssite was binnen een mum van tijd geïnstalleerd. Het controlepaneel is duidelijk, logisch ingedeeld en prettig hanteerbaar.

Wellicht is TransIP niet de goedkoopste (hoor ik in de wandelgangen) maar de kwaliteit die men levert maakt dat méér dan goed. Ook bij webhosting geldt het adagium dat men voor een dubbeltje niet op de eerste rang kan zitten. Ik vind dat prima omdat dit logisch is.

Mijn ervaring met de helpdesk van TransIP is fenomenaal. Het insturen van mijn tickets met vragen (een leek als ik heeft nu eenmaal vragen) leidde in alle gevallen tot voor mij zeer nuttige reacties binnen amper twee uur, soms veel sneller. Daar kunnen kunnen die suffe telecomproviders nog heel veel puntjes aan zuigen.

Pluspunten
De Helpdesk die snel en terzake kundig reageert.
Communicatie via een heldere website met een prettige layout.
Prettig hanteerbaar controlepaneel
Minpunten
Wellicht zijn die er, immers niemand is zonder gebreken. Ik kan zelf nog niet uit ervaring putten.
Aan te bevelen
Ja, Zie de sterke punten welke ik heb opgesomd.
10.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 63 ervaringen over TransIP:
Start 1-2