Jammer Jammer Jammer!

Gepubliceerd op 6 mei 2013 door Pieter.

Mijn ervaring met Transip is zeer, zeer, zeer teleurstellend. Alles lijkt op orde te zijn en zeer mooi te lopen totdat er een probleem ontstaat. Ik had een Blade VPS besteld met een Plesk installatie. Alles verloopt prachtig totdat ik wil inloggen op de Plesk installatie. Ik krijg geen toegang omdat een Firewall mij blokkeert. Nu heb ik een beperkte kennis wanneer het gaat om configureren van een firewall na het een en ander te proberen op advies van de support kom ik er niet uit.

Het gevolg is dat ik niet kan inloggen op de dienst die ik afneem. Ik probeer dit op verschillende manieren duidelijk te maken maar er komt geen oplossing of hulp. Transip zegt dat de VPS is geleverd en dat ik het kortom zelf maar moet uitzoeken. Ik geef aan dan geen gebruik te willen maken van diensten omdat ik deze niet kan gebruiken. Ik krijg een link terug waar ik de diensten kan opzeggen. Wel wordt er van mij verwacht nog een factuur te betalen. Ik heb de VPS betaald voor de eerste maand maar weiger de licentie kosten voor de Plesk te betalen omdat deze naar mijn mening niet is geleverd noch is er bewezen door TransIP dat dit ook daadwerkelijk is gebeurt.

Kortom de harware zal prima zijn maar de service is zeer, zeer, zeer beneden de maat. Wat een teleurstelling.

Pluspunten
Soepele ordering en gebruikers interface
Minpunten
Support bij oplever problemen door onkunde support medewerkers.
Hulp bij vragen is zeer ver te zoeken
Inleven in de klant ervaring is er niet bij!
Aan te bevelen
Nee, Men is niet in staat een klant op een normale manier te helpen wanneer er een probleem is.
3.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 63 ervaringen over TransIP:
Start 1-2