Onbeschoft en hoogmoedig

Gepubliceerd op 9 december 2014 door Emile.

Door een fout van een TransIP medewerker kwamen beiden domeinnamen in quarantine te staan. Eerst heeft men nog geprobeerd mij 150 euro afhandig te maken, maar uiteindelijk werd toegezegd dat het opgelost worden.

Na een week niets gehoord te hebben heb ik de koop maar ongedaan gemaakt. Als reactie hierop kreeg ik te horen dat er intern verkeerd was gecommuniceerd over de toezeggingen. Een andere supportmedewerker durfde zelfs nog te zeggen dat ik mijn bedrijfsadministratie niet op orde zou hebben!

Het ging echter om een consumentenbestelling (had niet eens een kvk-nummer). TransIP blijft echter stug vol houden dat het een zakelijke bestelling is en weigert de domeinen uit quarantine te halen of een verhuiscode te geven. Vervolgens doen ze nog moeilijk over mijn herzieningsrecht, ze willen alsnog factureren voor de geleverde wanprestatie. Gelukkig had ik al juridische informatie ingewonnen, incasso gaat retour zender.

Daarnaast blijken er nog best veel verborgen kosten, zoals betalen voor domein pointers. Nu zit ik bij een andere hoster en daar zijn die pointers gratis (in totaal dan wel weer duurder).

Pluspunten
Snelle support. Het eerste jaar krijg je een flinke korting op de prijs van een domeinnaam.
Minpunten
Support niet professioneel en zeer onzakelijk en sommige medewerkers zijn zelfs klantonvriendelijk.
Aan te bevelen
Nee, Onherstelbare fouten gemaakt, vervolgens de klant 150 euro proberen af te troggelen en daarna zelfs beledigingen uitten en weigeren te helpen.
4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Deel deze ervaring
Wat vind je van deze ervaring?
Lees ook één van de andere 63 ervaringen over TransIP:
Start 1-2