5.0
Aanbod attracties:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
6

E-ticket service kaartjes sauna Rosmalen

Gepubliceerd op 24 augustus 2011 door Antke-Beth.

Bij de verkoop van e-tickets verwacht je dat ze na betaling per omgaande in je mail binnen komen. De bevestigingsmail geeft dat ook aan. Echter na 8 dagen, diverse mails naar de helpdesk en de toezegging dat het geld wordt teruggestort komen "VERRASSING" de e-tickets binnen. Daarom maar eens gebeld, wederom de toezegging dat het geld binnen een paar dagen op mijn rekening staat: dus niet! Wel een mail dat de e-tickets geannuleerd zijn.

Pluspunten
  • Dame van de helpdesk was aardig en gaf de indruk het te begrijpen en te gaan regelen. Maar op dit moment sta ik nog met lege handen.
Minpunten
  • Geen terugkoppeling van bijv. waarom het fout is gegaan. Navraag technische dienst zou helpen.
Aan te bevelen

Nee, slechte service