3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Consulenten vinden vooral zichzelf heel belangrijk!?

Gepubliceerd op 30 april 2014 door Jakkes.

In eerste instantie doen ze (natuurlijk) heel erg aardig. Totdat je bent afgewezen.
Dan vinden ze het niet eens meer de moeite waard om zo'n "looser" terug te bellen of een terugkoppeling te geven (waarmee je de volgende keer misschien je voordeel kunt doen). Als je zelf belt word je altijd "afgevangen" door degene die het eerste de telefoon aanneemt. En als je durft te vragen of je contactpersoon je misschien terug kan bellen, heb je het helemaal verbruid. Dan worden ze bot en kortaf. Kortom; ze vinden vooral zichzelf heel erg belangrijk!

Pluspunten
  • Klanten op een oneerbiedige manier afserveren en/of negeren.
Minpunten
  • Geen enekel terugkoppeling/feedback na afwijzing
  • Consulenten vinden vooral zichzelf erg belangrijk
Aan te bevelen

Nee, Nee, absoluut geen aanrader.