7.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Voor ons niet meer, wij hebben het helemaal gehad met hun

Gepubliceerd op 29 augustus 2012 door Loedi59.

Wij bestelden regelmatig bij Bonprix, maar bij de laatste 3 bestellingen ging het iedere keer mis, gebeld alles was op voorraad, maar na enige dagen uitverkocht maar het zou later geleverd worden, ja na ruim 8 weken kwam het binnen, en het paste goed dus hebben wij het gehouden want het was toch al betaald, maar bij de laatste bestelling ging het helemaal mis, wij hadden een kortingsbon gekregen ingevuld op de site en de bestelling gedaan, maar wat kregen wij te horen korting kon niet worden verrekend, dus moesten wij het totale bedrag betalen, ja echt niet dus want het ging om 15 euro, wij gebeld en gebeld maar het kon niet worden opgelost, dus deze bestelling geweigerd, maar ze zeiden wel dat we de korting bij de volgende bestelling konden vereken, maar dit niet gedaan. Wij hebben de bestelling geweigerd aan de deur en de post heeft het weer mee terug genomen, het geld kregen wij na ongeveer 14 dagen terug.
Sindsdien bestellen wij niets meer bij hun, wij hebben het helemaal gehad.

Pluspunten
  • Klantenservice is heel vriendelijk, maar zij weten nooit een antwoord, maar daar kunnen hun niets aan doen dat ligt bij de leidinggevende.
Minpunten
  • Men krijgt nooit gelijk als er een van de leidinggevende belt, want zij zeggen ook dat het bij de volgende bestelling geregeld kan worden, zij houden de klanten aan het lijntje, en dat is een erg zwak punt.
Aan te bevelen

Nee, slecht bedrijf