5.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slechte service en een beschadigd product

Gepubliceerd op 29 maart 2018 door Lodewijk.

Mijn ervaring met Discount4pets in het kort:

-Zwaar beschadigd product (bleek een al retour gestuurd product te zijn (achteraf)
-Veel te laat bezorgd zonder enige vorm van communicatie of excuses
-Geen gekwalificeerd personeel om klachten af te handelen
-Weinig tot geen compensatie voor gemaakte fouten, het beschadigde product en verloren (wacht)tijd
-Warrige, niet klantvriendelijke en niet op feiten gebaseerde reacties van het personeel
-Geen productbeschrijving meegeleverd

Op vrijdag 23 maart voor 20:00 een bench besteld met onderzetters. De bestelling was succesvol afgerond en alle producten waren voorradig. Zaterdag de hele middag gewacht op het pakket, maar zonder enige vorm van communicatie van Discount4pets werd het pakket niet geleverd.

Het weekend ging eroverheen en er volgde op maandag pas (26 maart) een mail waarin stond waarom de bestelling niet geleverd was. Ik heb er zelf achteraan gebeld, om te vragen wat er nu precies speelde en er moest een product worden bijbesteld. Ze konden mij bij Discount4pets alleen niet vertellen wanneer ik mijn volledige bestelling nu zou gaan ontvangen. Later heb ik weer moeten bellen om opheldering te krijgen over wanneer ik de volledige bestelling kon verwachten.

Uiteindelijk kreeg ik via een mail een dag later het bericht dat de bestelling op 28 maart aan mij zou worden aangeboden. De bestelling werd gelukkig dit keer wel afgeleverd. Helaas waren de doos en bench behoorlijk beschadigd. Op veel plekken was de lak al van de kooi en het metaal op veel plekken ook al verbogen. Het bleek achteraf (volgens een medewerker) waarschijnlijk een al eerder retour gezonden product te zijn.

Hierover heb ik Discount4pets wederom gebeld om ze uit te leggen wat er allemaal was misgegaan en dat ik alles behalve tevreden was met mijn bestelling en voornamelijk de afhandeling ervan. Iedere keer kreeg ik op mijn vragen en mijn verhaal een incomplete warrige verklaring die niet op feiten was berust, dat er gecommuniceerd zou zijn over het niet tijdig leveren en over het feit dat hun leverancier nog 1 product had moeten leveren.

Hier heb ik als klant niets aan en ook weinig mee van doen. Ik heb een aanzienlijk bedrag overgemaakt en vertrouwde op de goede service waar op de website reclame mee wordt gemaakt en op een professionele afhandeling. Uiteindelijk na 3 telefoontjes, 2 e-mails met foto's kan ik de geleverdere beschadigde producten retour zenden naar Discount4pets.

Het retour proces zal minimaal 2 dagen duren en voordat het krediteren voltooid is en het geld op mijn rekening staat kunnen er nog 2 weken voorbijgaan volgens de voorwaarden die zij aangeven. Er is mij ter compensatie het astronomische bedrag van 2.50 korting geboden voor het ongemak. Ik vind dit echt lachwekkend... een kortingscode van nog geen 3% op het aankoopbedrag van de producten die ik heb besteld (die zwaar beschadigd zijn), mits ik de volledige bestelling niet retour zend. De bestelling is het aankoopbedrag bij lange na niet waard.

Hierna ben ik nog opgebeld door een medewerker met het voorstel om de bestelling alsnog te houden en dat er een deel gekrediteerd zou worden als compensatie (iets meer dan het voorgestelde bedrag).

Het hele punt is dat dat geen compensatie is, gezien het feit dat dit product zijn nieuwwaarde al niet waard is. Compensatie zou los moeten staan van hoe Discount4pets producten in hun systeem krediteert en zou los moeten staan van het aankoopbedrag dat terug zal worden overgemaakt. Nu wordt de korting alleen gegeven bij het houden van het behoorlijk beschadigde product wat zijn waarde al niet vertegenwoordigd. De daadwerkelijke compensatie bestaat uit een excuus. En ik zal nu mogelijk 3 weken zonder het aankoop bedrag moeten doen voordat het wordt teruggestort.

Er kan altijd iets misgaan bij een bestelling, maar de afhandeling van fouten die gemaakt worden is cruciaal voor een bedrijf. Ik ben in totaal 4 uur bezig geweest om het helder te krijgen bij Discount4pets, om aan de retour procedure te voldoen en alle foto's te versturen en uit een te zetten waarom ik de producten retour wil zenden.

Al met al kan ik niet anders dan Discount4pets een koude douche geven en een dikke onvoldoende voor de communicatie en de geleverde producten, maar vooral nog de afhandeling door medewerkers.

Pluspunten
  • aanbod, website
Minpunten
  • service,afhandeling
Aan te bevelen

Nee, Mijn ervaring met Discount4pets in het kort: -Zwaar beschadigd product (bleek een al retour gestuurd product te zijn (achteraf) -Veel te laat bezorgd zonder enige vorm van communicatie of excuses -Geen gekwalificeerd personeel om klachten af te handelen -Weinig tot geen compensatie voor gemaakte fouten, het beschadigde product en verloren (wacht)tijd -Warrige, niet klantvriendelijke en niet op feiten gebaseerde reacties van het personeel -Geen productbeschrijving meegeleverd Op vrijdag 23 maart voor 20:00 een bench besteld met onderzetters. De bestelling was succesvol afgerond en alle producten waren voorradig. Zaterdag de hele middag gewacht op het pakket, maar zonder enige vorm van communicatie van Discount4pets werd het pakket niet geleverd. Het weekend ging eroverheen en er volgde op maandag pas (26 maart) een mail waarin stond waarom de bestelling niet geleverd was. Ik heb er zelf achteraan gebeld, om te vragen wat er nu precies speelde en er moest een product worden bijbesteld. Ze konden mij bij Discount4pets alleen niet vertellen wanneer ik mijn volledige bestelling nu zou gaan ontvangen. Later heb ik weer moeten bellen om opheldering te krijgen over wanneer ik de volledige bestelling kon verwachten. Uiteindelijk kreeg ik via een mail een dag later het bericht dat de bestelling op 28 maart aan mij zou worden aangeboden. De bestelling werd gelukkig dit keer wel afgeleverd. Helaas waren de doos en bench behoorlijk beschadigd. Op veel plekken was de lak al van de kooi en het metaal op veel plekken ook al verbogen. Het bleek achteraf (volgens een medewerker) waarschijnlijk een al eerder retour gezonden product te zijn. Hierover heb ik Discount4pets wederom gebeld om ze uit te leggen wat er allemaal was misgegaan en dat ik alles behalve tevreden was met mijn bestelling en voornamelijk de afhandeling ervan. Iedere keer kreeg ik op mijn vragen en mijn verhaal een incomplete warrige verklaring die niet op feiten was berust, dat er gecommuniceerd zou zijn over het niet tijdig leveren en over het feit dat hun leverancier nog 1 product had moeten leveren. Hier heb ik als klant niets aan en ook weinig mee van doen. Ik heb een aanzienlijk bedrag overgemaakt en vertrouwde op de goede service waar op de website reclame mee wordt gemaakt en op een professionele afhandeling. Uiteindelijk na 3 telefoontjes, 2 e-mails met foto's kan ik de geleverdere beschadigde producten retour zenden naar Discount4pets. Het retour proces zal minimaal 2 dagen duren en voordat het krediteren voltooid is en het geld op mijn rekening staat kunnen er nog 2 weken voorbijgaan volgens de voorwaarden die zij aangeven. Er is mij ter compensatie het astronomische bedrag van 2.50 korting geboden voor het ongemak. Ik vind dit echt lachwekkend... een kortingscode van nog geen 3% op het aankoopbedrag van de producten die ik heb besteld (die zwaar beschadigd zijn), mits ik de volledige bestelling niet retour zend. De bestelling is het aankoopbedrag bij lange na niet waard. Hierna ben ik nog opgebeld door een medewerker met het voorstel om de bestelling alsnog te houden en dat er een deel gekrediteerd zou worden als compensatie (iets meer dan het voorgestelde bedrag). Het hele punt is dat dat geen compensatie is, gezien het feit dat dit product zijn nieuwwaarde al niet waard is. Compensatie zou los moeten staan van hoe Discount4pets producten in hun systeem krediteert en zou los moeten staan van het aankoopbedrag dat terug zal worden overgemaakt. Nu wordt de korting alleen gegeven bij het houden van het behoorlijk beschadigde product wat zijn waarde al niet vertegenwoordigd. De daadwerkelijke compensatie bestaat uit een excuus. En ik zal nu mogelijk 3 weken zonder het aankoop bedrag moeten doen voordat het wordt teruggestort. Er kan altijd iets misgaan bij een bestelling, maar de afhandeling van fouten die gemaakt worden is cruciaal voor een bedrijf. Ik ben in totaal 4 uur bezig geweest om het helder te krijgen bij Discount4pets, om aan de retour procedure te voldoen en alle foto's te versturen en uit een te zetten waarom ik de producten retour wil zenden. Al met al kan ik niet anders dan Discount4pets een koude douche geven en een dikke onvoldoende voor de communicatie en de geleverde producten, maar vooral nog de afhandeling door medewerkers.