6.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
35

Bart Smit: liever niet.

Gepubliceerd op 11 februari 2008 door Linda.

Net als eerdere reviewschrijvers heb ik niet veel goede ervaringen met Bart Smit. In het verleden heb ik eens geprobeerd via internet te bestellen. Ik moest verplicht een telefoonnummer invullen (waarom is me nog steeds niet duidelijk, ben nooit gebeld) en er stond dat dit ook een mobiel nummer mocht zijn. Dus ik mijn mobiele nummer ingevuld, omdat wij een geheim telefoonnummer hebben en ik dat voor een bestelling niet wil gebruiken, want wie weet aan wie het doorgegeven wordt. Vervolgens hoorde ik niets. Dit was eind november. Toen ik na de feestdagen nog niets had gehoord ben ik zelf gaan e-mailen (bellen inderdaad te duur) om vervolgens een zeer klantonvriendelijke e-mail terug te krijgen met ongeveer deze strekking: eigen schuld, had je je gewone telefoonnummer maar in moeten vullen. Het artikel dat ik wilde bestellen was inmiddels ook in prijs omhoog gegaan. Ik mocht het ook niet alsnog voor de oude prijs bestellen, want ook dat was 'eigen schuld'. Lekker klantvriendelijk! In mijn woonplaats is ook een Bart Smit. Ik ga er wel heen, omdat het de goedkoopste speelgoedwinkel is, maar er staan hier een paar sjacherijnen in de winkel die volgens mij totaal niet van kinderen houden ook. Service is flut; garantie tot aan de deur en als je zegt dat je de service niet fantastisch vind wordt er keihard gezegd dat je dan maar naar een andere winkel moet gaan. In plaats van dat ze eens kritisch naar zichzelf kijken en het aanpakken als verbeterpunt. Klant is koning bestaat niet hier. Ongelooflijk dat Bart Smit laatst weer een prijs gewonnen heeft. Niet dankzij mij!

Pluspunten
  • Redelijke prijzen, ruim assortiment.