5.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Controleer je aankoopbedrag met de kassabon

Gepubliceerd op 21 juni 2010 door Nina.

De kassajuf heeft een hogere prijs berekend aan mijn dochter.
Ook houdt zij de kassabon achter en haalt het prijskaartje van het gekochte artikel af.
Uiteindelijk betaald mijn dochter 3 euro meer dan de winkelprijs.
Na reclamatie van mij kreeg ik te horen dat mijn kind mij voorliegt en 3 euro versnoept heeft.

Ik heb geen kassabon dus kan ik het artikel ook niet teruggeven.

Achteraf kom ik via de website van Bart Smit erachter dat men het artikel in de winkel verkeerd geprijsd
Heeft. Omdat de klant het recht heeft in zo'n geval de goedkopere prijs te betalen zoals het kaartje aangeeft, geeft de winkel de klant in dit geval lekker geen kassabon.
Zonder kassabon is het jouw woord tegen het hunne.
Erg klantvriendelijk moet ik zeggen.

Pluspunten
  • De winkelbediende heeft altijd gelijk.
Minpunten
  • Als klant zoek je het maar lekker
  • Zelf uit.
Aan te bevelen

Nee, oneeerlijke handel.