Waardeloos, smoezen en geen enkele terugkoppeling
Gepubliceerd op 13 maart 2014 door Linda de Nijs.Dat je een bij EuroFlorist Nederland boeket kiest… De LUXE voor een extra grote “hart-onder-de-riem”.
Bijgaande omschrijving op de site:
“Een nieuwe draai aan een klassiek boeket van witte rozen. De vezels die dit boeket omringen, voegen bovendien iets extra’s toe. Een stralende klassieker!”
Leuke paarse ‘vezels’ en veel witte bloempjes, gipskruid, varenblad. Kortom een mooi vol boeket. €30 maar liefst, maar oké, dan heb je ook wat…
DENK JE…
Totdat je schoonmoeder de foto mailt……. GEEN leuke paarse ‘vezels’ bijna geen witte bloempjes, geen gipskruid, geen varenblad. ZO TELEURGESTELD!!
Daarna gemaild, gebeld. Geen enkele reactie. Week later via Facebookpagina een korte reactie dat ze erop terugkomen…. weer niks. Dan via Trustpilot een negatieve beoordeling gegeven. Daarop reactie dat ze de mail niet kunnen vinden, of ik m opnieuw wil sturen. Gedaan en weer geen enkele reactie. Overal zie ik soortgelijke klachten over ze. Smoezen, niet reageren, leugens en een waardeloze service. Mijn advies: KOOP HIER NOOIT! Scheelt een hoop frustratie en ellende!
- Hahaha hahaha hahaha hahaha Hebben ze niet! Of het totale onbegrip, het niet-reageren, doodzwijgen en smoezen geven... Daar zijn ze onwijs sterk in.
- levert NIET wat besteld is
reageert niet op klachtmail
reageert sumier op facebook dat ze het gaan uitzoeken en je hoort nooit meer wat
reageert sumier via trustpilot met smoes en vervolgens weer geen enkele reactie.
Nee, Oplichting, leugens en een karig boeket. Zegt op website 100% tevredenheidsgarantie maar komt dit niet na