1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slechte klantenservice e

Gepubliceerd op 17 september 2021 door Gedupeerde.

Door 4 keer een klacht in te dienen bij Greenchoice Rotterdam blijkt dat de vermeldingen niet in de klantgegevens worden genoteerd. Waar de Consument gewoon weg wordt bedonderd door de medewerkers van Greenchoice .
Waar de Consument 3 keer over moet bellen om het door te geven aan de netbeheerder.
Dan kan de consument opnieuw zijn gegevens blijven door geven omdat Greenchoice niet snapt wat nuklantenbinding doet betekenen. Als bij elke factuur wordt vermeld. Reageert u niet binnen 20 dagen, zijn wij genoodzaakt om het Contract te beëindigen.
Maar als de consument het contract nu zelf heeft beëindigd. Dat mag dan weer niet van Greenchoice Rotterdam.

Dus ga niet met Greenchoice incontact of uw gegevens worden onjuist vermeld. Door een zeer slechte Energie bedrijf van Greenchoice te Rotterdam

Pluspunten
  • Klantgegevens vervalsen
Minpunten
  • Niet of nauwelijks geleerd wat klantenservice doet wezen
Aan te bevelen

Nee, De klant gegevens worden er op fraude gepleegd in de gegevens van de consument