10.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Bijzonder vriendelijk en krijg er een positef gevoel bij

Gepubliceerd op 14 december 2010 door Remmie.

Ik ben zojuist overgestapt van Essent, waar ik door omstandigheden weg ga en eigenlijk ben ik daar blij om ook waardeloos onpersoonlijk bedrijf, naar Robin Energie op advies van anderen. En ik moet zeggen dat ik uiterst vriendelijk en behulpzaam ben geholpen. Heldere uitleg van hun producten en begrip voor de situatie waar ik in verkeer. Het extra fijne is wel dat je niet met een callcenter te maken hebt, maar een persoonlijke klantenbeheerder. In mijn geval Roland. Voor mij krijgt Robin Energie een dikke 10!!

Pluspunten
  • Klantvriendelijk
  • Geen onpersoonlijke callcenter
  • Heldere 'lage' prijzen
    Begripvol
    Enthousiaste kleine en frisse club.
Minpunten
  • Geen idee nog, maar mocht het zo zijn dat ik een zwakke pun zou weten. Dan meld ik het zeker. Voor nu ben ik alleen nogmaar positief!
Aan te bevelen

Ja, ja zeker!!