1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slecht, geen andere worden voor

Gepubliceerd op 8 augustus 2016 door Samantha Ahlrichs.

Op woensdag 3 Augustus heeft mijn man telefonisch contact gelegd met Basiclabel met de vraag of de lattenbodems (direct leverbaar) voor Zaterdag 6 Augustus bezorgd konden worden aangezien ik 30 weken zwanger ben en niet op de grond wil slapen. Ja zijden ze geen probleem! u ontvangt de lattenbodems op Donderdag of Vrijdag (4 of 5 Augustus). Op Donderdag niks binnen gekregen, op Vrijdag morgen even op de PostNL app gekeken voor de tijdstip dat zij zouden komen leveren, echter tot mijn verbazing stond er bij ' Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL' uit eigen ervaring weet ik dat dit betekend dat het pakket nog gewoon bij Basiclabel ligt en dat er tot heden nog niks mee is gebeurd. Hierop heb ik direct contact gelegd met Basiclabel met de vraag hoe dit nou kan gebeuren nadat wij nog telefonisch contact hebben gezocht? Ik kreeg te horen dat het pakket te groot was voor de normale PostNL en dat dit nu pas is overgedragen aan Extra@Home en dat dat de vertraging veroorzaakte. Ik heb direct geantwoord met de vraag of ze voor het eerst lattenbodems versturen? want het lijkt mijn, dat je van te voren weet als bedrijf zijnde waar je je pakketten moet aanbieden voor zending? dus na mijn idee is dit een grote smoes om het zo af te schuiven op PostNL. Al met al is het nu Maandag 8 Augustus en ik heb ze nog steeds niet ontvangen, en lig dus nog steeds op de grond terwijl ik 30 weken zwanger ben. Top jongens !!

Minpunten
  • Geven geen goede informatie, geven fouten niet toe en schuiven het op andere partijen af.
Aan te bevelen

Nee, Slechte ervaring