3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Nooit meer Print Carrier

Gepubliceerd op 4 april 2014 door Jasper.

Hun Pay-off: All We Do is Print: En dat klopt, maar WAT ze printen en HOE ze het afwerken en daarna met je klacht omgaan, dat is om te huilen.

Dus ik begin met zeggen:
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, met een aanzienlijke kans dat het product niet juist is afgewerkt en daarna doodleuk je klacht wordt afgewezen: Dan is Print Carrier je grootste vriend. Mijn advies: Ga nooit met Print Carrier in zee, het scheelt je veel stress en levert je uiteindelijk geld op.

Ik wilde een menukaart laten drukken op een A3, gerilt en gevouwen naar A4 lang, gedrukt op 250 grams. Al het drukwerk heb ik ontvangen met allen barsten in de rug, 250 stuks onbruikbaar. Dit kan inderdaad gebeuren vanwege de looprichting en het gewicht van het papier, maar zij sturen het doodleuk naar je op en na mijn klacht hierover, wezen ze keer op keer de klacht af met de 'looprichting' reden. Ze denken totaal niet mee.
Ze vinden het een risico, klaar, deur dicht. Ik zou denken, verwijder op de website die optie: '250 grams, gerilt en gevouwen', we storten het geld terug en zoeken naar een oplossing. Klant blij en blijft bij je drukken.

Dit Duitse bedrijf, dat voor Nederland een kantoortje heeft in Uden met trekpoppen als personeel, die een 'don't shoot the messenger'-houding hebben, zal je alleen maar meer het wak in helpen.

Er zijn legio goede drukkerijen te vinden op internet met correcte behandeling.
Maar Print Carrier, nooit meer.

Pluspunten
  • - (Te) goedkoop
    - Overzichtelijke site
Minpunten
  • - Te mooi om waar te zijn
    - Zeer slechte klachtenafhandeling
    - Hun (onterechte) wil = hun wet
Aan te bevelen

Nee, Non-communicatief bedrijf waar het altijd weer een verrassing is of je drukwerk correct wordt geleverd.