3.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slechte service

Gepubliceerd op 6 november 2014 door R.M van Maurik.

Bij Printcarrier heb ik folders besteld en mijn ervaring is verschrikkelijk slechte service. Je moet bijna een grafische opleiding hebben gehad, om je drukwerk correct aan te leveren. Ik had mijn folder op A4 formaat in PDF aangeleverd. Op 31 oktober. Vervolgens krijg ik op 3 november een mail dat het aangeleverde bestand niet klopt. Ik heb meteen een mail terug gestuurd, of zij mij hier mee konden helpen, hoe ik het dan wel aan moest leveren. Toen kreeg ik de letterlijke tekst die ook op de website staat toegestuurd. Na nog een mail te hebben gestuurd,waarin zij de suggestie deden om de folder door een professioneel bedrijf om te laten zetten in een bestand wat wel goed was, heb ik besloten om de order te annuleren. De creditnota klopte ook al niet. Ze brengen € 23,- annuleringskosten in rekening. Dit heeft het mij dus gekost, zonder folders. Ik had ze nodig voor een beurs op 12 november. Nieuwe folders laten drukken voor die tijd lukt nu niet meer. Dus geen folders, geen beurs en € 23 kwijt. Mijn conclusie: Zeer slechte service, dus ga niet in zee met Printcarrier.

Aan te bevelen

Nee, Zeer slechte service